Sunday 21 September 2014

Svakodnevna nega

Drage,
Želim da vam na samom početku predstavim svoju svakodnevnu negu. Unapred se izvinjavam što neću koristiti svoje fotografije - pokušala sam da fotografišem proizvode, ali jesenja svetlost nije najdraža mom aparatu. Obećavam vam da ću dati sve od sebe da pokušam da, ubuduće, napravim zadovoljavajuće fotografije, a sad se nadam da ćete mi oprostiti što ću ih preuzeti sa interneta. :)


Jutarnja nega
Počinjem sa Avene Clean-Ac gelom, koji se preporučuje za iritiranu kožu, posebno za onu isušenu dermatološkim procedurama ili agresivnim tretmanima. S obzirom na to da koristim Sona-gel u poslednje dve nedelje, ovaj gel je, prema opisu, idealan za moju kožu.


 
Kako deluje?
Cilj mu je da očuva hidrolipidni sloj i da vrati mekoću, posebno ujutro, nakon što sam prethodne večeri stavila Sona-gel koji isušuje kožu.
I, zaista, koža je posle pranja lica meka, ali mi se čini da je osnovna prednost ovog gela u odnosu na Avene Cleanance gel ta što nemam osećaj zatezanja.
S obzirom na to da je kremaste strukture, ukoliko ga dobro ne isperete, postoji mogućnost da se stvore grudvice povlačenjem prstiju po koži. Pitate se zašto ovo znam? Zato što uvek žurim i kasnim na fakultet, pa sve pokušavam brzinski da uradim. No, moj savet je da ovaj gel dobro isperete, nakon što se ga utrljali na vlažno lice kružnim pokretima.
 
Koliko košta, gde ga kupiti i da li vredi onoliko koliko košta (subjektivno)?
Košta oko 1500 dinara. Sve proizvode kupujem u Zelenoj apoteci u Novom Sadu, jer su promocije česte, a cene mi se čine najpovoljnijim u okolini.
Mislim da vredi, i mislim da bi bio pogodan za svaki tip kože. A vredi zato što je potrebno zaista vrlo malo proizvoda da bi se temeljno ispralo celo lice, i čini se da će trajati bar tri meseca.
 
Sledeći je antibiotik koji se dobija isključivo sa receptom, u apotekama.
U pitanju je Zineryt rastvor, koji sadrži eritromicin i cink-acetat.
 
 
Kako deluje?
Cilj je da smanji upalne akne i nanosi se ciljano na upaljenu kožu. Pecka i isušuje kožu, jer je pomoćna supstanca etanol.
Imala sam jednu upaljenu bubuljicu ove sedmice, inače imam cistice i mitisere. Zynerit je tu bubuljicu isušio, ali je delovanje vrlo sporo, i prvo se stvara krastica na mestu bubuljice, ali pod njom dugo ostaje čvorić. Ipak, verujem da će se u narednih nekoliko dana i to povući.
 
Koliko košta, gde ga kupiti i da li vredi onoliko koliko košta (subjektivno)?
Košta malo više od 1000 dinara, kupuje se u svim ovlašćenim apotekama. Nisam sigurna da vredi, ali ću vas svakako izvestiti, jer sam ga tek skoro uvrstila u svoju svakodnevnu negu.
 
Sledeća je Avene Clean-Ac umirujuća krema, koja se preporučuje kao hidratantna krema u toku terapije retinoidima, poput adapalena u Sona-gelu.
 
 
Kako deluje?
Cilj je da spreči isušivanje, peckanje, zatezanje i sve druge nuspojave kože isušene agresivnim tretmanom. Nije masna, ali je neophodno više vremena da je koža upije. Može se nanositi ciljanu na mesta koja su pod terapijom (kod mene je to T-zona), ali ukoliko nemate masnu kožu na drugim delovima lica, može poslužiti i kao hidratantna krema za čitavo lice, kako je ja i koristim.
Posebno je učinkovita na bradi, koja mi je posebno isušena. Naime, išla sam na kozmetički tretman čiščenja lica, a cistice i zatvoreni komedoni čiste se iglicom i istiskivanjem, koje onda ostavlja krastice i crvenilo. Kad se na taj deo lica nanese Sona-gel, on postaje posebno ljuspast i isušen, ali ova krema je sredstvo koje to sanira.
Lice je meko i hidrirano posle njega, a primetila sam da ten izgleda ujednačenije i zaglađenije.
 
Koliko košta, gde ga kupiti i da li vredi onoliko koliko košta (subjektivno)?
Košta oko 1500 dinara, kupila sam ga u Zelenoj apoteci. Svakako vredi, ali mi se čini da je problem što se brzo troši i sigurna sam da će mi biti potrebna nova tubica za tri do četiri sedmice.
 
I, na kraju, NeoStrata bionski krem za predeo oko očiju, koji entuzijastično mažem u želji da ublažim pigmentaciju ispod očiju koja me najviše muči.

Kako deluje?
Evo šta kaže NeoStrata:
Antirid krem sa trostrukim dejstvom, uklanja fine bore, tamne podočnjake i nadutost u predelu oko očiju. Hidrira, stimuliše sintezu kolagena i elastina, poboljšava strukturu kože, deluje umirujuće i ima adstigentno dejstvo.
 
Šta ja kažem? Čini mi se da ga ne koristim dovoljno dugo da bih mogla detaljnije da govorim o njemu, ali svakako lepo hidrira, ne ostavlja nikakav film i koža ga upije u rekordnom roku, te mogu da šminkam oči odmah nakon nanošenja.
 
Za dve nedelje ću napisati posebnu recenziju ovog proizvoda, kada budem mogla konačno da kažem kako deluje na podočnjake i pigmentaciju. Trenutno imam i halazion na oku koju ću sutra operisati, pa ću objektivnije moći da vidim šta je pigmentacija, a šta proizvod natečenosti donjeg kapka. No, sadrži vitamin K, kojem je cilj izbeljivanje ovog predela, te bi trebalo makar nekakav učinak da ima. :)
 
Koliko košta, gde ga kupiti i da li vredi onoliko koliko košta (subjektivno)?
Kada sam ga kupovala, koštao je oko 2900 dinara, ali sad vidim na sajtu Zelene apoteke da je oko 3400. Nisam sigurna da li haluciniram. Proveriću, pa vam uskoro javljam! Često ga je moguće dobiti kao poklon uz dva kupljena NeoStratina proizvoda, a da li vredi? O tome ćemo nekom narednom prilikom.
 
Time se završava jutarnja nega.
 
Kad je reč o večernjoj nezi, perem lice Avene Clean-Ac gelom, nakon skidanja šminke, naravno, nanosim Zineryt.
Potom sledi Sona-gel 0,1%, koji spada u lekove, ali se izdaje i bez recepta.
Ne mogu da pronađem odgovarajuću fotografiju, ali svakako za ovaj proizvod planiram posebnu recenziju nakon što istekne period od 12 nedelja neophodno korišćenja za vidljive rezultate.
Za sada, blago isušuje kožu, i primećujem da nemam novih bubuljica, ali su flekice i dalje tu.
Nakon toga, ponovo mažem NeoStratin antirid.
 
Ovo bi bio kratak pregled proizvoda, a detaljnije recenzije slede u zasebnim postovima.
 
E. K.
 
Da li ste probale neki od navedenih proizvoda? Kakva je Vaša nega?
 
 
 

7 comments:

  1. Nemam ni jedan ovaj proizvod! Imam jako masnu kozu lica,za ciljno uklanjane bubuljica koristim Effecelar Duo + koji je sprzi za par sati! I sa kremam sam borila bitku,a sada samo koristim Ulje od kostica grozdja,umesto njih,koje regulise mascenje,i koje mi je idealno! Lice perem Konjac sundjerom,a ponekad i LRP gelom za umivanje! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovako se podpisujem na fb,pa me slobodno kontaktiraj porukom,da razmenjamo iskustava! :)

      Delete
  2. Ah antibiotici, meka i medina naših dermatologa. Držim fige da ti ten bude trajno zdrav i divan

    ReplyDelete
  3. A da, što se tiče pigmentacije podočnjaka - to je najčešće nasledno. Samim tim kozmetika ne pomaže. Na zapadu se to hemijski izbeljuje, ali to je sve što znam. Raspitaj se, vidi da li ima toga i u familiji. Ako sam dobro razumela da je u pitanju tamnija koža ispod oka.

    ReplyDelete
  4. Zapravo, mama i tata to nemaju, samo ja, ali moja koža je baš svetla, a svi sa očeve strane su izuzetno svetle puti, ali ne toliko tanke kože kakva je moja. Neostrata je zapravo napravila razliku, u smislu da mi taj deo izgleda odmorniji i otvoreniji. Naravno, nije napravila čudo, ali sam zadovoljna, s obzirom na to da je u pitanju kozmetika. :) Hijaluron mi preporučuju, ali moja doktorka smatra da je prerano za to, a i da nije toliko strašno da se ne može pokriti korektorima. :P Mada, naravno, mene sve to nervira. :D
    Hvala ti mnogo na komentaru!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu :) ne mora da znači da je došlo od mame ili tate, ali moguće je i da te eto strefilo. Samo mi još nije jasno taj hijaluron kako ti preporučuju? Mislim, to znam da se radi kad postoje kesice ispod oka da bi se popunila koža i smanjile tako, ali hijaluron ne može da promeni boju ili providnost kože. Mada šta ja znam :D

      Delete
  5. Kao, ako se popune ti kanali ispod oka, manje će izgledati "podočnjakasto". Ni meni nije ništa jasno, ali, eto. Mislim da svakako nemam hrabrosti da mi neko zabode iglu ispod oka, iako sam primala anesteziju u taj deo - mislim da igla, ipak, u tom tretmanu ide preduboko, a to meni sve jezivo deluje. :S

    ReplyDelete